Suomen Viestikyyhky-Yhdistys ry

Tänään on 27 Huhti 2024, 22:26

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: 2010 kilpailusta!
ViestiLähetetty: 26 Elo 2010, 08:35 
Poissa

Liittynyt: 09 Maalis 2010, 19:06
Viestit: 184
Paikkakunta: Espoo
Olisiko mahdolista saada kilpailu tulokset aina tähän sivulle suora tulostettu bricon laiteesta tai numero syystemi.Meki halutaan tietää totuuden viralisesti.Olen keskustelu moneen kilpailijoiden kanssa ja he ovat siitä mieltä,että joku huijaa ja nii pois päin.Mielipiteet ovat paljon ja monet puhu ennemän,kun ne tietävät.Mä en tarkoita pahalle eikä mun kirjoitus kohdituu kenenkää erityisesti vaan halun kaikista tietää totuuden.
T.Ismail Haji


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: 2010 kilpailusta!
ViestiLähetetty: 26 Elo 2010, 11:39 
Poissa

Liittynyt: 09 Maalis 2010, 19:06
Viestit: 184
Paikkakunta: Espoo
Mä en aio sano kenen kanssa olen puhunut ja kenesta olemme puhuneet.Tämä mun kysymys ei kohdistuu kenenkaa.Minusta moneella harrastajalla on sama olo,kuin mul ja sen takia haluisin puhdistaa ilman.Luotamus on kaikein tärkeä asia ja niiku Kalle sanoi kilpaile itsensä kanssa.Mut olisi hyvä,jos olisi mahdolista selkeä todisteen tänne.selittää mitä ne numerot tarkoitavat.voi olla,että olen tyhmä en taju niitä numeroita jotka laitette kilpailu loppussa ja monet ovat voitajia.Mä en täällä arvostele ketään enkä heijän kyyhkyjä.Halun vaa tietää miten homma menee,meni kilpailu loppussa.voisitte laitaa tänne kyyhkyjen sijoitus paikalla.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 500 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com