Suomen Viestikyyhky-Yhdistys ry

Tänään on 28 Maalis 2024, 19:45

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Vuosi kokous
ViestiLähetetty: 20 Marras 2016, 14:37 
Poissa

Liittynyt: 09 Maalis 2010, 19:06
Viestit: 184
Paikkakunta: Espoo
Hei hyvät viestikyyhky harrastajat! Yhdistyksen vuosi kokous lähestyy. Toivoisimme, että tulette paikan päälle Kertomaan omia ajatuksia ja vaikuttamaan yhdistyksen toiminta. Meillä on paljon uusia harrastajia, jotka varmasti tarvitsevat tietoa. Minusta se olisi mahtava, jos tulisitte keskustelemaan Face to face. Tiedätte varmasti meijän harrastus tarvitsee elvyttämistä ja siihen tarvitaan monta hyvä kättä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Vuosi kokous
ViestiLähetetty: 20 Marras 2016, 19:13 
Poissa

Liittynyt: 06 Maalis 2010, 12:34
Viestit: 132
Paikkakunta: Muuratsalo
Hei.
Minuun otti tänään yhteyttä yksi kyyhkyharrastajista. Lupasin hänelle kirjoittaa tälle palstalle kuulumisia.
Tulevaan kokoukseen en valitettavasti pääse paikalle, on muu meno samaan aikaan.
Tällä palstalla on ollut hyvin hiljaista, olen ymmärtänyt että osa jäsenistöstä/harrastajista kirjoittaa kyyhkyistä face buukin puolella. Jos meillä on yhdistys ja yhdistys maksaa sivujen ylläpidosta olisi hyvin luontevaa että tätä foorumia käytettäisiin. Jokainenhan saa tietysti kirjoittaa mihin foorumiin haluaa.
- Minulla on yhä kyyhkyjä.
- Minua ei kiinnosta kilpailutoiminta siinä muodossa miten sitä nyt Suomessa harrastetaan, kerätään pisteitä ja titteleitä millä ei kuitenkaan ole mitään merkitystä.
- Voisin osallistua yhteen tai kahteen kisaan 2018. Kisoissa jaetaan sponsoreilta saadut palkinnot per kisa. Ei pisteiden keruuta.
Voisin kysyä sponsoreita.
- Olisiko joku valmis järjestämään One Lotf kisan / toimintaa.
En itse pysty järjestämään, mutta osallistuisin kyllä.
- Tapahtumiin, juhliin kyyhkyjä kysytään paljon.
Toivottavasti muutkin jäsenet kirjoittaisivat ajatuksiaan tälle palstalle, varsinkin jos eivät kokoukseen pääse osallistumaan.
Kaikille tutuille terveisiä.
Tuija Ylönen Pyynpolunlakka


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Vuosi kokous
ViestiLähetetty: 20 Marras 2016, 21:23 
Poissa

Liittynyt: 09 Maalis 2010, 19:06
Viestit: 184
Paikkakunta: Espoo
Hienoa Tuija, että kerroit mielipiteessäsi. Harmi, ettet pääsee kokoukseen mukaan mutta otettaan huomio sun mielipiteesi. Olen ollut sinuun yhteydessä ja olen ollut muitakin harrastajiin. Puhet ovat liian paljon mut toiminta aivan tyhjää. Nyt pitäisi saada poruka yhteen ja tekemään yhdessä yhdistyksen puolesta jotain järkevää. Meillä on tullut paljon asioita esille, josta tullaan puhumaan kokouksessa. Terveisin Ismail.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 173 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com