Suomen Viestikyyhky-Yhdistys ry

Tänään on 18 Huhti 2024, 15:03

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Sairas kyyhky
ViestiLähetetty: 16 Joulu 2014, 02:06 
Poissa

Liittynyt: 16 Joulu 2014, 01:48
Viestit: 1
Hei, minulla on erikoinen tapaus. Tänään aivan vahingossa katsottuaan ikkunasta ulos kadulle huomasin kuinka eräs mies otti kiinni pulun kadulla ja heitti sen toisella puolella katua metsään. Hetken päästä menin katsomaan pulua joka istui samassa paikassa minne mies heitti sen. Toin pulun kotiin, tein sille isosta laatikosta häkin ja aloin tutkimaan sen käyttäytymistä. Tiedän että pulut ovat sairauksien kantajia siksi joka kerta kun koskin siihen pesin jälkeen kädet kunnolla saippuan kanssa. Pululla ilmenee kaiken näköisiä oireita, on outoa että alusta asti se ei yritä paeta minua, helposti voin ottaa sen syliin ja se pysyy siinä. Pulu ei edes yritä lentää, on heikko oloinen ei syö eikä juo jos ei juota voimalla, vetinen ripuli, heiluttaa päätä suuntiin ei liiku melkein yhtään. Pysyy kuitenkin jaloillaan ja kävelee ihan normaalisti. Olen erittäin herkkä ja eläinystävällinen ihminen en kehtaa raukkaa heittää takaisin ulos sillä tiedän että se on helppo kohde syötäväksi pedolle. Ajattelin kysyä mitä mieltä ihmiset ovat, voiko joku suositella jotain? Voin kuvata pikku pätkän videota huomenna jos joku haluaa. Odotan vastauksia. Innolla.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Sairas kyyhky
ViestiLähetetty: 18 Joulu 2014, 13:31 
Poissa

Liittynyt: 09 Maalis 2010, 19:06
Viestit: 184
Paikkakunta: Espoo
Voi myös laitaa kuvia ja video tähän facebook ryhmää
https://www.facebook.com/groups/5143883 ... 7/?fref=ts


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 114 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com