Suomen Viestikyyhky-Yhdistys ry

Tänään on 09 Touko 2024, 17:57

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Löydetty kyyhky,apua !
ViestiLähetetty: 13 Joulu 2011, 13:30 
Poissa

Liittynyt: 13 Joulu 2011, 13:17
Viestit: 2
Laitoin tämän viestin eilen ja olen saanut muutamia arvioita linnusta. Voisitteko ystävällisesti kommentoida mitä mieltä olette. Onko kysymyksessä kirjekyyhky ?Päästämmekö vapauteen kun paranee ? Tervehdys kirjekyyhkyharrastajat. Itse en kuulu alan harrastajiin, mutta olen todella innokas lintujen tarkkailija Karstulasta. Siksipä sainkin soiton naapurikunnasta kun ihmettelivät kyyhkyä joka oli ilmestynyt pihapiiriin.
Vuosipinnan toivossa lähdimme toisen tarkkailijan kanssa katsomaan kyyhkyä. Siellä oli todella kesynoloinen kyyhky joka söi halulla auringonkukansiemeniä. Kyyhkyn toinen siipi on vaurioitunut, kun lennot olivat vain pyrähdyksiä. Otimme kyyhkyn kiinni ja veimme täällä sijaitsevaan hoitolaan.

Linnulla on sininen rengas jalassa jossa ei ole mitään merkintöjä. Linnun siivet ovat ruskehtavat, yläperä / pyrstö ja siiven kärjet ovat valkoiset.

Hoitajalla ei ole mahdollisuutta pitää lintua kauaa, joten jos joku kaipaa lintuaan, niin laitan tähän numeroni 0503822458 josta voitte tiedustella asiaa.


Liitteet:
IMG_2868.JPG
IMG_2868.JPG [ 62.57 KiB | Katsottu 7610 kertaa ]
Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 96 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com